Przegląd Pedagogiczny
nr 1/2017

18.90zł

Roman Leppert (red.)
ISSN 1897-6557
Bydgoszcz 2017
s. 326, oprawa miękka

inne numery pisma TUTAJ

Spis treści – plik PDF

W najnowszym numerze pisma między innymi: Studium przypadku w badaniach nad edukacją. Istota i paleta zastosowań (Henryk Mozorek); Ewolucja – badanie nie do końca (za)stosowane (Justyna Nowotniak); Postulaty Konwencji ONZ dotyczące praw osób niepełnosprawnych w wymiarze edukacja jako wyznacznik przygotowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością do życia samodzielnego, godnego, wartościowego w dorosłości (Marzena Zaorska); Projektowanie w edukacji. Aspekty metodologiczne i praktyczne na przykładzie tworzenia przestrzeni dla doświadczeń percepcyjnych (Jolanta Kruk); Historia pewnej lekcji, czyli uniwersyteckie przygotowanie do prowadzenia zajęć w klasach młodszych. Próba ewaluacji on going (Beata Adrjan); W drodze do wsparcia szkół w optymalizacji działań w zakresie przeciwdziałania przemocy rówieśnicze (Joanna Frankowiak); Nie wierzyć własnym oczom – obserwacja w ewaluacji (Jakub Kołodziejczyk); Zaraźliwy optymizm, czyli style wyjaśniania studentów pedagogiki specjalnej (Monika Masłowska).

Brak w magazynie

Product Description

W najnowszym numerze pisma między innymi: Studium przypadku w badaniach nad edukacją. Istota i paleta zastosowań (Henryk Mozorek); Ewolucja – badanie nie do końca (za)stosowane (Justyna Nowotniak); Postulaty Konwencji ONZ dotyczące praw osób niepełnosprawnych w wymiarze edukacja jako wyznacznik przygotowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością do życia samodzielnego, godnego, wartościowego w dorosłości (Marzena Zaorska);  Projektowanie w edukacji. Aspekty metodologiczne i praktyczne na przykładzie tworzenia przestrzeni dla doświadczeń percepcyjnych (Jolanta Kruk);  Historia pewnej lekcji, czyli uniwersyteckie przygotowanie do prowadzenia zajęć w klasach młodszych. Próba ewaluacji on going (Beata Adrjan);  W drodze do wsparcia szkół w optymalizacji działań w zakresie przeciwdziałania przemocy rówieśnicze (Joanna Frankowiak);  Nie wierzyć własnym oczom – obserwacja w ewaluacji (Jakub Kołodziejczyk); Zaraźliwy optymizm, czyli style wyjaśniania studentów pedagogiki specjalnej (Monika Masłowska).

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Be the first to review “Przegląd Pedagogiczny
nr 1/2017”